Flavius ArdeleanCând să pun și eu articolul ieri după-amiază, mă trezesc cu un virus extrem de sâcâitor, de care n-am reușit să scap decât reinstalând Windows-ul. Nu vă spun la ce oră m-am culcat, dar eram atât de somnoroasă încât am și uitat că mai aveam ceva de făcut. Așa că mă grăbesc să vă zic acum că în rubrica de azi Cătălin o să vă povestească despre un alt scriitor care a lansat o carte la Bookfest, și anume Flavius Ardelean. Cartea se numește Bășica lumii și a ne’lumii și este cea de-a treia carte din seria care a început cu Scârba sfântului cu sfoară roșie și a continuat cu Miasma. Lectură plăcută (a tuturor cărților lui, dacă n-ați apucat să le citiți până acum) și audiție plăcută azi, ca de obicei undeva între 13:20 și 14:30.

Seria Miasma

Bizaroproze-11.2014                 Noumenoir-10.2016

La revedere.

Cristina Ghidoveanu

