Joi, 13 aprilie, se întâmplă să fie aniversarea zilei în care, în urmă cu un număr de ani mai rotund decât mi-ar plăcea, mi-am făcut apariția pe această lume. Așa încât sper că-mi veți ierta lipsa de modestie dacă la Exploratori am să vă ofer versiunea audio a unei povestiri pe care am scris-o în urmă cu mai multă vreme, pe nume Ceremonia, în lectura actriței Cristina Deleanu.

Spun versiunea audio pentru că există și o versiune video: în 2008, în tabăra Atlantykron, a servit drept sursă de inspirație pentru un filmuleț foarte simpatic, realizat de Nicolae Cozma de la Televiziunea Română, care a folosit doar resursele și oamenii de pe insulă. A fost o experiență extrem de distractivă și, în afară de faptul că figurez pe generic în calitate de scenarist, am servit și drept voce a computerului translator (uncredited, cum se spune pe IMDB). Așa că puteți face comparația între cele două versiuni, una pe care o puteți asculta joi, ca de obicei între orele 13:20 și 14:30, și una pe care o puteți vedea aici:

Sper să vă placă. La revedere, pe săptămâna viitoare.

Cristina Ghidoveanu

