aliensantaSper că în zilele care au trecut ați fost vizitați de cineva care arăta cam așa…

santayoda sau poate așa, având în vedere că în acest an vom sărbători 40 de ani de Star Wars (vă vine să credeți?)

Iată că am ajuns și în 2017, ceea ce e bine. Din păcate, unii n-au mai ajuns. Pentru mai vechii cititori ai blogului, ne luăm rămas bun de la Piticul, motanul SF, care ne-a părăsit cu câteva zile înainte de Anul Nou, la vârsta de șaisprezece ani și jumătate. Iată-l aici în „costumația” de sărbători, într-o poză de la un alt Revelion, stând pe locul lui favorit, adică în brațele musafirului (în acest caz, cea mai bună prietenă a lui, Loredana).

IMG_0016.JPG

Revenim tot cu cinci minute, dar e mai bine decât deloc. Și după o scurtă vacanță de sărbători, pentru că în perioada asta lumea nu se prea ocupă de știință, așa că emisiunea noastră gazdă, Știința în cuvinte potrivite, a fost înlocuită în programul Radio România Cultural de alte lucruri, mai potrivite sezonului. De mâine însă, 12 ianuarie, între 13:20 și 14:30, emisiunea se întoarce, prin urmare la fel și rubrica Exploratorii lumii de mâine. Și având în vedere vremea de afară și climatul politic vijelios, care îndeamnă mai degrabă la stat la gura sobei și la ascultat povești, o să vă dăruiesc și eu o poveste. De data asta chiar a mea, și sper să-mi iertați lipsa de modestie. În apărarea mea, vă spun că întotdeauna am fost surprinsă de cât de bine sună o povestire citită de o voce profesionistă. Mult mai bine decât atunci când o citești. Așa că sper să-l ascultați cu plăcere pe actorul Florin Anton, de la Teatrul de Comedie din București, citind schița Pedeapsa, de a dumneavoastră

Cristina Ghidoveanu

