Foto-1-2007-07-Bucuresti-Poza-oficiala-de-varaEra să uit să postez articolul de azi; mâine se împlinesc doi ani de când ne-a părăsit Ștefan și am fost acaparată de pregătirile pentru  obiceiurile care se respectă în asemenea împrejurări. La radio nu o să vorbesc despre asta, pentru că nu vreau să întristez ascultătorii (plus că avem prea puțin timp la dispoziție pentru acest subiect). Și nu vreau să vă întristez nici pe voi, așa că am să pun doar o poză din vremurile de glorie.

Un alt lucru despre care n-o să vorbesc mâine, din lipsă de timp, este sesiunea de comunicări pe care am pomenit-o în articolul precedent, Joc și cercetare științifică, organizat de Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrică ICPE-CA. Și ca să nu mă apuc eu să povestesc, pentru că e deja târziu, m-am gândit să vă dau posibilitatea să o vedeți pe toată, când aveți timp.

 

O să vorbesc în schimb, adică o să vorbească mai mult Liviu Surugiu, invitatul meu, pentru că el este unul dintre organizatori, despre Romcon. Ei da, se apropie, vineri începe, programul este aici, să sperăm că va fi și respectat (Liviu ne asigură că va fi, măcar în cea mai mare parte) și că amatorii de SF din București nu vor avea treburi mai importante în acest weekend. Pentru cei din afară, masa și casa sunt pregătite, din câte se pare, așa că nu ne mai rămâne decât să ne vedem acolo, începând de vineri.

romcon

Pe săptămâna viitoare.

Cristina Ghidoveanu