Așa cum am promis acum o săptămână, continuăm să vorbim despre Târgul de carte SF și Fantasy „Final Frontier”, care a avut loc în primul weekend al lunii aprilie. Dacă data trecută am povestit câteva generalități, acum vom vorbi nici mai mult, nici mai puțin decât despre cele mai bune apariții de la acest târg. Ceea ce face mai ușoară sarcina mea, pentru că am știut eu de ce mă asociez cu un critic literar. Cătălin Badea-Gheracostea, vocea rubricii voastre favorite (eu sper că așa este, chiar dacă like-urile pe facebook, pentru care vă mulțumesc din inimă, nu sunt chiar atât de explicite), vă va aduce joi, 14 aprilie, între orele 13:20 și 14:00, toate argumentele necesare ca să vă convingă să citiți cărțile pe care eu mă voi mulțumi să le enumăr:

Exit-Povestiri de dincoloMai întâi, la categoria „volum colectiv”, antologia Exit – Povestiri de dincolo, apărută la editura Eagle. Și pentru că la lansare au fost prezenți aproape toți autorii (în ordinea din fotografii: Liviu Surugiu, Lucian Dragoș Bogdan, Irving T. Creve, Alexandru Lamba, Teodora Matei, Marian Truță și Dănuț Ungureanu, absent fiind doar Florin Purluca), va trebui să vă arăt aici două poze; într-una singură n-au încăput cu toții.

Lansare Exit

Sub steaua infraroșieIMG_0079La „debut”, recomandarea noastră este romanul Sub steaua infraroșie de Alexandru Lamba, de la editura Tritonic. Alexandru Lamba este prezent și în Exit, așa că, după cum vedeți, e hotărât să cucerească repede și fără drept de apel reduta science fiction-ului românesc.

Regatul sufletelor pierduteIMG_0041La categoria „volum de un autor consacrat”, Ana-Maria Negrilă nu mai are nevoie de nici o prezentare. Ea s-a instalat de mult în interiorul mai sus pomenitei redute și romanul Regatul sufletelor pierdute, primul din seria Stelarium, apărută la editura Crux Publishing, confirmă poziția ei solidă aici.

Party EMERLansare EMERSe nimerește astăzi să am iar o știre în exclusivitate, pentru că a sosit după înregistrarea rubricii, adresată în special timișorenilor și celor care se întâmplă să viziteze orașul de pe Bega vineri, 15 aprilie: Enciclopedia muzicii electronice românești de Septimiu Gheorghe Moldovan sosește și la ei, pentru o lansare, la ora 18, urmată de o petrecere la ora 22. Mai multe informații găsiți pe afișe și aici.

La revedere, pe săptămâna viitoare.

Cristina Ghidoveanu