Rodica Bretin

Rodica Bretin

…E vorba despre doamne. Scriitoare, traducătoare, editoare…

 

DIGITAL CAMERA

Antuza Genescu

Dacă până nu demult, science fiction-ul era un domeniu predominant masculin, în ultimii (dacă ne gândim bine, nu tocmai puțini) ani avem parte de o adevărată „invazie” a doamnelor pe tărâmul fantasticii.

DIGITAL CAMERA

Roxana Brânceanu

Din păcate, puținele minute pe care le avem la dispoziție nu ne permit să pomenim decât o foarte mică parte dintre aceste doamne. N-am să încerc nici eu să vorbesc despre ele, ar fi prea multe de spus și (din nou!) e foarte târziu, iar eu sper să mai aruncați un ochi pe-aici și dimineața.

DIGITAL CAMERA

Antoinette Wornik

 

 

 

Ana-Veronica Mircea

Ana-Veronica Mircea

 

 

Ca nadă, am să presar pe aici doar câteva poze, din ce am mai găsit prin stufoasa (și foarte dezorganizata) mea arhivă, dar și pe internet, adică la prietenii noștri de la blogul FanSF.

Uf, și, vă rog, nu mă criticați pentru cum se aranjează pozele și textul, blogul ăsta are propria lui părere despre asta, și e complet diferită de a mea.

Ana-Maria Nicolau

Ana-Maria Nicolau

DIGITAL CAMERA

Andreea Sterea

Noapte bună și pe mâine, joi, 17 martie, între orele 13:20 și 14:00.

Cristina Ghidoveanu