Delirul incapsulatA fost. Mă refer la rubrica noastră de joi, 18 februarie. În care am vorbit despre lansări de carte, adică despre cea de sâmbăta trecută, 13 februarie, a volumului Delirul încapsulat de Florin Pîtea, apărută la editura Crux Publishing, care a avut loc la magazinul Red Goblin din București, la care a fost invitată și scriitoarea Ana-Maria Negrilă, și despre cea de ieri, 20 februarie, de la Brașov, a romanului Zona zero de Lavinia Călina (un foarte interesant roman cu zombi), de la editura Herg Benet.Zona zero

N-a fost. N-a fost articolul de pe blog care să anunțe rubrica. N-am nici o scuză pentru asta, în afară de faptul că am uitat. Nici măcar nu pot da vina pe cine știe ce treburi copleșitoare care să-mi fi acaparat toată atenția. Pur și simplu mi s-a șters complet din minte că mai aveam ceva de făcut. Sper să nu se mai întâmple. Cu siguranță n-o să mai uit săptămâna viitoare, așa că fiți cu ochii pe noi.

Pe curând,

Cristina Ghidoveanu