Michael HaulicaPersonajul principal al rubricii noastre de mâine, joi, 4 februarie 2016, este Michael Haulică, scriitor, editor de reviste și antologii, coordonator de colecții de science fiction, mentor pentru tinAntares 6 febrerii aspiranți la o carieră literară, critic, blogger… dacă mi-a scăpat ceva, sper că mă veți ierta, pentru că Michael are atât de multe preocupări. Întâlnirea noastră cu el (din păcate, ca de obicei, scurtă) este prilejuită de faptul că sâmbătă, 6 februarie, începând cu ora 16:00, este invitatul clubului Antares din Brașov, la ședința lunară de la librăria Okian.

N-am să mă apuc să-mi dau cu părerea despre el. Așa cum parcă am mai spus, cred că cel mai bine vorbesc despre un scriitor cărțile sale. Vă arăt aici doar volumele de autor, pentru că dacă m-aș apuca să postez toate copertele antologiilor și revistelor pe care le-a editat sau la care a participat, articolul ar ieși mult prea mare. Dar dacă doriți să aflați mai mult, vă invit să citiți ceea ce scrie singur despre sine, pe blogul său personal, Colierul de perle al bunicii.

1999-2012-2015

2005-2006-2012-2015

2001-2010-2012-2014.jpg

2014-2007-2011

Nu sunt sigură că le-am găsit pe toate, dar nu contează, sunt destule. Trei, patru ediții dintr-o carte (și la edituri diferite)? În condițiile pieții din România, aș zice că e un semn de succes. Așa că, având în vedere și faptul că pe 1 februarie a fost ziua lui de naștere, îi dorim la mulți ani și la cât mai multe cărți cel puțin la fel de bune.

Pe mâine, după 13:20, pe frecvențele Radio România Cultural.

Cristina Ghidoveanu