Bine v-am găsit în 2016.

A trecut și vacanța de sărbători și a sosit vremea să reluăm întâlnirile noastre din fiecare joi, pe postul Radio România Cultural. Și cu ce altceva să începem dacă nu cu un scurt bilanț al celor mai importante evenimente din lumea fantasticii românești petrecute în anul 2015 și cu o la fel de scurtă trecere în revistă a ceea ce ne așteaptă în 2016?

De fapt, la Brașov, Timișoara, Craiova și Suceava, primele întâlniri ale iubitorilor de SF și fantasy au avut deja loc. Noi, bucureștenii, suntem ceva mai leneși (glumesc; numai că așa au loc de obicei întâlnirile noastre, mai târziu în cursul lunii); din păcate, am primit mai târziu informația că cenaclul Wolf’s Pack se reunește în această sâmbătă, așa că n-am apucat să dăm anunțul și la radio (rubrica a fost înregistrată luni).

Prin urmare, vă așteptăm din nou joi, 14 ianuarie, să ascultați rubrica Exploratorii lumii de mâine, în cadrul emisiunii Știința în cuvinte potrivite, între orele 13:20 și 14:00, la radio sau online, pe site-ul Radio România Cultural.

CatradioȘi pentru că n-aveam la îndemână nici o poză legată de subiectele rubricii, l-am pus aici pe un prieten de-al nostru care a venit să ureze Exploratorilor la fel de multe vieți ca și ale lui. După socoteala mea, ar trebui să fim cam pe la a patra, ceea ce în treizeci și trei de ani nu e rău. Dacă se păstrează cât de cât rata, am putea să atingem centenarul. Sper doar să mai crească numărul de minute și să ajungem cu toții până atunci, ca să sărbătorim cum se cuvine.

 

Cristina Ghidoveanu