Gata, mi-am zis! Am terminat cu obligațiile față de Festival, mai am de ținut conferința de miercuri și dup-aia fac orice vrea mușchiul meu – ăla cam atrofiat pe motiv de sedentarism… Fantastic! Numai că – după cum știm – fantasticul are alte reguli decât realul. Adică, odată ajuns la Râșnov, socoteala din târg nu s-a potrivit cu aia din… Cetate! Fiind – ca și Festivalul – o încercare pilot, reacția noastră față de prima zi n-a fost tocmai cea mai promptă, dar ceva, ceva tot vom reuși să vă oferim, sub formă de text sau poze…

Logo-SFF-frontPRIN URMARE:

* O listă sumară de participanți cuprinde până acum nume precum Aurel Manole, Ionuț Bănuță, Mihnea Columbeanu, Florin Pîtea, Dan Doboș, Valentin Ionescu, Cristina Ghidoveanu, Laura Sorin, Haralambie Ionescu (Bebe Librar), Viorel Pîrligras, Marian Mirescu, Ștefan Ghidoveanu, Eugen Lenghel, Mircea Liviu Goga, Mihaela Oană, Loredana Frățilă-Cristescu, Loredana Doboș, Nicu Cozma. Ordinea este absolut aleatorie și se datorează modului haotic în care funcționează mintea mea în ultima perioadă, nu valorii sau ierarhizării participanților. Desigur, având în vedere că adevărata manifestare abia începe, mai aveți timp să veniți alături de noi, măcar în week-end…

* Locația – pentru cei veniți până acum, adică Pensiunea Rem’s – este excelentă, din toate punctele de vedere: cazare, masă, dotări, loisir, personal, patroni și – bineînțeles – animale de companie desprinse parcă din cărțile pentru copii. Căci chiar este un loc unde să vii însoțit de copii, după cum or să vă arate pozele de mai jos:

piticu-prima-victima-a-festivalului-de-la-rasnov-da-doamne-sa-nu-iasa-etc.jpg

Piticul, prima victimă a Festivalului de la Râșnov: „Dă, Doamne să nu le iasă/ Ca să vină mai repede acasă!” Și să mai ziceți că mâțele-s proaste…

Ușor neclară, prima imagine din fieful Festivalului S&F - Pensiunea Rem's.jpg

Ușor neclară, prima imagine din fieful Festivalului S&F – Pensiunea Rem’s

Regula de bună conduită nr. 1: Nu mâncați cocoșii! (Chiar dacă vă dă inima ghes!).JPG

Regula de bună conduită nr. 1: Nu mâncați cocoșii! (Chiar dacă vă dă inima ghes!)

regula-de-bunc483-conduitc483-nr-2-daca-n-ati-mancat-cocosii-la-ce-v-ar-mai-servi-să mâncați-amărâții-de-pești-din-bazinul-decorativ.jpg

Regula de bună conduită nr. 2: Dacă tot n-ați mâncat cocoșii, la ce v-ar mai servi să mâncați amărâții de pești din bazinul decorativ?

Regula de bună conduită nr.3:  Ați mâncat cocoșii, n-ați-mâncat amărâții-de pești din bazinu decorativ de ce vreți să-l mai stresați și pe bietul Rolex?

Regula de bună conduită nr. 3: N-ați mâncat cocoșii, n-ați mâncat amărâții de pești din bazinul decorativ, atunci de ce vreți să-l mai stresați pe bietul Rolex?

Avertisment:  Eu sunt Rolex și aveți grijă cum îmi întoarceți rotițele, că după cum vedeți m-apucă tremuratul.jpg

Avertisment: Eu sunt Rolex și aveți grijă cum îmi întoarceți rotițele, că după cum vedeți m-apucă tremuratul și vă stric poza!

Și-acum, Întâlnirile de gradul 3 (cel puțin pe cele pe care le-am surprins noi!):

Intalniri de gradul 3 - Mihnea Columbeanu si Viorel Pirligras

Întâlniri de gradul 3: Mihnea Columbeanu și Viorel Pîrligras

Intalniri de gradul 3 - Marian Mirescu si Florin Pitea

Întâlniri de gradul 3: Marian Mirescu și Florin Pîtea

intalniri-de-gradul-3-stefan-ghidoveanu-si-valentin-ionescu-in-fundal-un-melancolic-mircea-liviu-goga.jpg July 18, 2013

Întâlniri de gradul 3: Ștefan Ghidoveanu și Vali Ionescu

Buun!!! Și-acum să ne întoarcem la problemele noastre cu adevărat importante. Am vrut o manifestare? Ei bine, o avem:

Eugen Lenghel - Stefane, de data asta sunt de acord sa iei tu injuratorile in locul meu!

Eugen Lenghel: Ștefane, de data asta sunt de acord să iei tu înjurăturile în locul meu!

stefan-ghidoveanu-n-aud-eu-bine-sau-din-partea-aia-vine-un-zgomot-de-contestar.jpg

Ștefan Ghidoveanu: N-aud eu bine sau una dintre privighetorile de colo emit un zgomot de fond contestatar?

Deocamdată, mă mulțumesc cu  aprecierea și cu sprijinul adus popularizării campaniei noastre, fiindcă eu vreau să mă culc un pic. Somn ușor și vouă! Revin în câteva ore…

(VA URMA)

Sigla-SFF

Later edit:  De dimineață, numărul participanților a crescut. Au mai venit Nicolae Dobre, Teodora Pârvu, Lucian Oancea și Anca Rentea-Diaconu. S-au desfășurat și primele puncte din programul zilei de joi, într-o atmosferă degajată și plină de voioșie, după o noapte grea în care am vizionat în regim privat și am comentat la greu filmul In Time (2012), cu Justin Timberlake și Amanda Seyfried.

Și-acum, restul de poze din ziua întâi…

Bebe Librar - Habar n-aveti ce-i aia organizare! Daca vreti chiolhan, dati fuga pana la Slobozia, ca tocmai s-a intors Voicunike din Belgia... Acolo da, fratioare!

Bebe Librar:  Habar n-aveți ce-i aia organizare! Dacă vreți chiolhan, dați fuga până la Slobozia, că tocmai s-a întors Voicunike din Belgia… Acolo da, frățioare!

Nicu Cozma - Cu degetelul asta mic, am facut trei scurtmetraje si un pic!

Nicu Cozma: Cu degețelul ăsta mic, am făcut trei scurtmetraje și un pic!

Ionut Banuta catre Nicu Cozma - Mai tu, ala, de la TVR, vezi cum te porti ca daca-ti trag o poza, direct in revista ... ajungi!

Ionuț Bănuță către Nicu Cozma: Măi tu, ăla de la TVR, vezi cum te porți că dacă-ți trag o poză, direct în revista XxX ajungi!

Mihnea Columbeanu catre Viorel Pirligras - Viorele, uite aici cum se salveaza un animal!

Mihnea Columbeanu către Viorel Pîrligras: Viorele, uite aici cum se salvează un animal!

Marian Mirescu inspre Florin Pitea - Daca-i ordin, cu placere. Si stii ce greu e...

Marian Mirescu înspre Florin Pîtea: Dacă-i ordin, cu plăcere. Și știi ce greu e…

Moshul, Vali, Nae, Mircea. Guilty as charged - De maine adio bere, numai petrosin!

Moshul, Vali, Nae, Mircea: Guilty as charged – De mâine adio bere, numai petrosin!

Ne dati ori nu ne dati, in interpretarea ultimilor sositi la Festival

Ne dați ori nu ne dați, în interpretarea ultimilor sosiți la Festival

Patru ursi sub stanca, sprijiniti de cinci sefisti... Paharul e la promotie!

Patru urși sub stâncă, sprijiniți de cinci sefiști… Paharul e la promoție!

Sefisti, dormiti linistit, Lenghel fotografiaza! Pentru 'Gazeta SF', dar pentru ce credeati

Sefiști, dormiți liniștit, Lenghel fotografiază! Pentru ‘Gazeta SF’, dar pentru ce credeați?

Suntem deja noua si cu pozarul zece. Pentru Ziua 0 inseamna ca suntem in grafic... Nu uitati ca vin si doamnele!

Suntem deja nouă și cu pozarul zece. Pentru Ziua întâi, înseamnă că suntem in grafic… Nu uitați că vin și doamnele!

Ionut Banuta catre Marian Mirescu - Ce-mi dai conasule, ca sa-ti vorbesc de bine BD-urile

Ionuț Bănuță către Marian Mirescu:  Ce-mi dai. conașule, ca să-ți vorbesc de bine BD-urile?

Ne vedem mai pe seară, cu fotografii și relatări despre Ziua a doua a Festivalului… S-aveți o după-amiază frumoasă!