Am avut o zi aniversară fantastică… Peste 10% dintre prietenii de pe Facebook mi-au urat „la mulți ani!”, dar la fel au făcut și alții, pe diverse căi (telefon, SMS, e-mail, mess etc.). Am primit chiar patru „ilustrate” speciale, pe care vi le arăt mai jos, în ordinea „sosirii”:

67897_284888928312779_1244727011_n

Din partea lui GABRIEL T. FLOREA

De la GICUȚA NICOLESCU

De la GICUȚA NICOLESCU

Din partea doamnei SiLVIA COLFESCU de la Editura VREMEA

Din partea doamnei SiLVIA COLFESCU de la Editura VREMEA

și în final cireașa de pe tort:

Un „laudatio” excesiv, aș spune eu, din partea prietenului NICU GECSE

Un „laudatio” excesiv, aș spune eu, din partea prietenului NICU GECSE

Le mulțumesc aici, așa cum le-am mulțumit și pe Facebook, pentru interesul arătat persoanei mele, și repet ceea ce am spus și acolo: consider că aceste semne de atenție, de prețuire, de simpatie, de respect – de ce vreți voi – sunt un semn că de-a lungul vieții mele de până acum am făcut ceea ce trebuia să fac pentru ca lumea să fie încântată de rezultate.  Dacă munca și eforturile mele sunt apreciate, aceasta este cea mai mare mulțumire pe care-aș putea s-o primesc vreodată.

Ca urmare, cu tot respectul vă asigur că și de-acum înainte voi încerca să fiu demn de încrederea voastră și să fac tot ce-mi stă în putință pentru a rămâne în prim-planul ficțiunii speculative românești. Sănătate să fie, căci la capitolul ăsta am avut destule probleme în ultimii ani, și putință de muncă. Dar mai ales liniște, multă liniște, departe de mizeriile societății actuale. Și dacă celor de pe Facebook le-am făcut cadou un wallpaper până la viitoarea noastră întâlnire, nu văd de ce nu v-aș oferi și vouă unul, sub același semn al liniștii.

Vă mulțumesc pentru interes și aprecieri. Cu respect,

Ștefan Ghidoveanu aka Moshul SF

chalet_painting-wallpaper-1920x1080