Probabil că ați așteptat în zadar emisiunea Exploratorii lumii de mâine din această după-amiază… Ei bine, și eu!

Pe la 12,30, Andrei Dorobanțu a trecut să ne ia – pe mine și pe Băbutza SF (care de obicei este secretar de emisie) – și să ne ducă la Radio. Am urcat în birou, am pus la punct ultimele amănunte, am verificat componența premiilor de fidelitate și la orele 13,05 am coborât la cabina de emisie, plini de nerăbdare și de energie. Când colo, ce să vezi : surprize, surprize!!! Pe desfășurătorul înmânat de cei de la Emisie operatorilor, figura – pentru întreaga zi de sîmbătă, 22.12.2012 – un Maraton muzical!!!

N-am să discut acum despre aceste dese „invenții” de maratoane de tot felul, aplicate numai în week-end – până la urmă este vorba de politica postului, s-a mai întâmplat și se va mai întâmpla și pe viitor, nevoia de audiență scuză orice. Dar măcar înainte aveau minima decență să mă anunțe în vreun fel (telefonic ori prin e-mail), ca să nu mai bat drumul de pomană până la sediul instituției, acum în plină iarnă și în condițiile meteorologice știute. Nu mai vorbesc de umilința la care a fost supuși atât eu cât și invitatul emisiunii, care păream niște rude sărace ieșite la cerșit spațiu de emisie în curtea marelui conac RRC. Noroc cu faptul că Andrei lucrează și el tot în Radio și știe cum merg lucrurile. Dar dacă aveam un invitat din provincie, de pildă pe Dodo Niță din Craiova, care vine special de fiecare dată când punem la cale vreun „happening” despre BD? La asta s-o fi gândit cineva?

Sfârșitul lumii la Radio România Cultural? Da, cu siguranță. Le urez, tuturor celor implicați în această porcărie fără margini, sărbători „fericite”, un An Nou cu multe „bucurii” și să se poată privi în fiecare dimineață în oglindă la fel ca și până acum… Să vedem ce iese!

00.jpg