A apărut o nouă categorie de parlamentari: pedindosiștii…

Stau, mă uit la ce se întâmplă și mă crucesc. Cum pizda mă-sii, votarăm USL-ul să dăm jos ARD-ul și când colo ne pomenirăm cu ăștia din urmă ciotcă în Parlament? Măi oameni buni, Kafka nu era ceh (sau austriac sau groelandez sau chinez sau ce mă-sa o fi fost, că acum sunt cam confuz!), ce treabă are cu Românica noastră de doi lei? M-am tâmpit eu, am greșit țara în care trăiesc sau ce sufletul meu (pentru a mă exprima elegant!) se întâmplă? Titlu de la TV: „Avem parlament, n-avem scaune!” Dar triferment avem?

Pe cale de consecință, vine întrebarea firească: dacă sala Parlamentului are doar 508 locuri, unde mă-sa îi „cazăm” pe ăilalți 80 de pedindosiști care s-au strecurat în Casa Poporului ca în Casa Popoului? Greu de răspuns, câtă vreme unii sunt aleși iar alții sunt… parașutați sau parașute? Greu de spus…

Că America era țara tuturor posibilităților, știam – chiar și numai din folclor. În prezent însă, această legendă urbană a fost de mult dată peste cap. Noul tărâm al tuturor posibilităților se anunță a fi Românica noastră cea de toate zilele. Ca la iluzioniștii celebri, capabili să introducă în pălărie baticuri și să scoată de acolo iepuri, am introdus în urnele de vot USL și am extras ARD. Este aceasta o țară normală? Răspundeți voi, că eu nu mai înțeleg nimic.

De aproape 50 de ani muncesc pentru ca orizontul de așteptare al acestei țări să fie unul apropiat de rațiune, inteligență și creativitate… În acest moment însă, mărturisesc cinstit că nu știu la ce să mă aștept. Pedindosiștii m-au dat peste cap, traian băsescu pare nemuritor, noi votăm ca proștii și rezultatul este exact invers decât votul nostru iar  la final – când tragem linia – ne dăm seama că Silviu Brucan (Dumnezeu să-l odihnească, acolo unde este!) s-a dovedit cel mai deștept român din toate timpurile. Sigur, neavând calculator la vremea respectivă, abaterea sa statistică este de înțeles. Ce mi-s 20 de ani, ce mi-s 22… Noi să fim sănătoși!

La final, repet cuvintele cele mai dragi milițianului care s-a trezit că i-a născut nevasta gemeni: „Cum pizda mă-sii, unul alb și unul negu?”

S-o fi referit la actualul Parlament al României? Trăiască pedindosiștii! Că noi, ca de obicei, ne vom descurca…