Vă aduceți aminte că astă-vară am dus o campanie susținută pentru demiterea lui traian băsescu, de zicea lumea că am renunțat la SF și m-am apucat de politică. Am precizat și atunci, o spun și acum, că civismul nu e același lucru cu politica, indiferent ce cred unii. Nu știu dacă am fost înțeles corect sau nu, cert este că la sfârșitul demersului meu am fost obligat de hotărârile a șase slugoi penibili ai celui mai oribil regim cvasitotalitar postdecembrist să mă încadrez în rândul celor 7,4 milioane de „oameni invizibili”  al căror vot contra președintelui în funcție a fost șters cu buretele ca și cum nu ar fi existat. De fapt, numărul este mult mai mare, pentru că participanții la vot au fost cam 8,5 milioane. Cei care n-au votat împotrivă au fost sacrificați însă din „rațiuni superioare”, pentru că altfel n-ar fi putut fi ignorate cele 7,4 milioane de „adversari” ai marinarului rătăcit în postul de președinte! Am înghițit atunci în sec, am înjurat ca orice român care se respectă și mi-am promis să-mi iau revanșa cu prima ocazie. Căci – vorba lui Nichita Stănescu –  „nu mor caii când vor câinii!”

Basescu_caricaturi_horror

Și iată că a venit ziua de 9 decembrie 2012… Vă mărturisesc cinstit că mi-a fost frică de ziua asta. Pentru că – după tot circul și toată teroarea stârnite de instituțiile de represiune băsiste astă-vară – eram sigur că românii  (în buna noastră tradiție balcanică) se vor feri să mai vină la vot, ca să nu-i caute procuratura pe-acasă. Motiv pentru care duminică m-am sculat din somn pe la vreo 5 după-amiază – căci și așa, în ultimele săptămâni, nu reușisem să dorm decât pe apucate! – și am făcut-o cu un scepticism suveran, convins că situația de fapt avea să rămână aceeași sau să se modifice foarte puțin. Când am deschis televizorul, să vezi surpriză! România se trezise cu mult înaintea mea… Cădeau liderii ARD pe capete în sondaje, iar alianța – în întregul său – n-a reușit (conform exit-poll-urilor) să depășească 20% din voturile pe întreaga țară. Ceea ce înseamnă că fostul partid-stat marionetă a lui băsescu, PDL, a obținut chiar mai puțin de-atât! Lucru care m-a uns pe suflet… Era un prim pas pentru disoluția regimului „guvernatorului” actual al României!

Pe la orele 19,30 mi-am luat copilul și am plecat la vot. Când am intrat în secția de votare, cu aerul triumfător al cetățeanului care se știe stăpân pe situație, am avut parte de o reacție absolut inedită din partea celor aflați în încăpere. Un bătrân și o tânără, tată și fiică, veneau – siguri de ei – să-l „ciuruiască” la rândul lor (chiar și indirect!) pe acela care și-a bătut joc, vreme de aproape opt ani, de poporul român. Două generații de oameni care știau precis ce doresc, care cunoșteau procedurile și a căror atitudine arăta clar că venise sfârșitul unei epoci. Zâmbetele celor opt sau zece membri ai secției de votare în fața atitudinii noastre, singurii alegători din cameră în acel moment și siguri pe noi, au fost poate cea mai mare răsplată pe care am primit-o în această zi. Și da, atunci m-am simțit mândru că sunt român… Și că m-am dus la vot… Și că votul meu s-a dovedit cu adevărat important. Pentru că acum, „guvernatorul” – indiferent ce porcării va mai pune la cale și indiferent ce căcaturi va mai mânca în mass-media – va simți pe propria-i piele fiorul izolării sine die. Desigur, nu va înțelege nimic din palma pe care i-a dat-o poporul român, fie și indirect. Nu va înțelege de ce conjudețenii mei din comuna Suraia, Vrancea, pentru care am cel mai mare respect posibil, nu s-au lăsat pe cea ureche după teroarea dezlănțuită de procurorii băsiști în luna august și au ieșit cu mic, cu mare, la vot, pe 9 decembrie. Cetățene t.b., oamenii ăștia au fost împușcați de Nicolae Ceaușescu în anii ’50 pentru că au refuzat colectivizarea, cum credeai tu că ai putea să-i îngenunchezi obligându-i să jure pe Biblie pe capota unor Dacii amărâte?!? Cât de prost trebuie să fii să te crezi atotstăpânitor peste destinele a milioane de oameni, fără ca la un moment dat să trebuiască să plătești nota de plată pentru o asemenea atitudine? În cazul în care n-ai înțeles, eu – ca traducător de meserie – o să-ți explic în limba română, poate, poate vei pricepe: GATA, S-A TERMINAT! MAI PRECIS, EȘTI TERMINAT!!! LASĂ-NE ȘI DU-TE! CĂCI NOI AVEM TREABĂ… IAR TU NU FACI PARTE DIN ACEST PROIECT!

La mulți ani, România, Dumnezeu să vegheze asupra ta și asupra românilor!  Victoria „ciuruiților” a devenit realitate… S-o ținem tot așa!

Drapelul național al României