Este luni dimineața (sau duminică noaptea, cum vreți s-o luați), și vă pot spune că la ora 04:16 am ajuns la 90.000 de vizite pe blogul moshulsf.wordpress.com. Prin urmare, estimarea mea că – până la împlinirea celor doi ani de existență a blogului (pe 2 decembrie) s-ar putea să ajungem la 91.000 de vizite – are mari șanse să devină realitate… Vreau să vă mulțumesc vouă, dragi prieteni, pentru dedicare și susținere. Deși nu vă cunosc pe toți, în mod evident, vă prețuiesc pentru atenția pe care mi-o arătați și sper ca munca mea să vă fie un prilej de motivare și de acum înainte, pentru că mai am multe lucruri de spus, lucruri care cred că pot depăși aria de interes a unui singur om. Dacă am învățat ceva în cei 30 de ani de radio, pe care-i voi împlini anul viitor cam pe vremea asta, este faptul că nu faci emisiuni pentru tine, ci pentru public. La fel, acest blog (neconvențional, cum am mai spus-o), chiar dacă nu este o revistă (după opinia anumitor prieteni), vrea să fie în principal pe gustul cititorilor și abia apoi pe acela al autorului său. Vă promit, așadar, că voi continua să scriu și în perioada următoare, pentru că nu există nimic mai important pentru mine, în acest moment, decât ideea și dorința de comunicare – cu familia, cu prietenii, cu lumea… Sunt un animal social și voi rămâne astfel cât îmi va mai fi dat să trăiesc.

Cu respect și adâncă gratitudine, rămân pentru voi același, neclintit,

MOSHUL S.F. a.k.a.

Ștefan Ghidoveanu

