Am fost de față la discursul Suspendatului de astăzi, de la orele 14:30, și i-am ascultat amenințările și intimidările proferate la adresa tuturor instituțiilor statului: primării, serviciul de evidența populației, parlament, guvern, dar și față de unele partide politice, ONG-uri, posturi de televiziune – cu alte cuvinte împotriva întregului popor român.

DOSARE, CĂTUȘE, PUȘCĂRII – IATĂ VIITORUL PROPUS DE BĂSESCU TRAIAN. VĂ CONVINE?

În așteptarea marelui „discurs”…

Un președinte suspendat, singur și plin de spume, violând Constituția și legile României într-o curticică de cartier de prin București

„Principala mea preocupare este reconcilierea”… inclusiv cu cei aflați dincolo de gard?

Singurii spectatori ai discursului dictatorului, televiziunile.

O stradă pustie, după un discurs halucinant, într-un București nepăsător, cotropit de căldură.

NU, DOMNULE BĂSESCU TRAIAN, PE MINE NU M-AȚI SPERIAT. MAI DEVREME SAU MAI TÂRZIU, PESTE 7,4 MILIOANE DE ROMÂNI (ÎNTRE CARE MĂ NUMĂR CU MÂNDRIE ȘI EU!) ÎȘI VOR VEDEA VISUL ÎNDEPLINIT: ACELA DE A VĂ VEDEA DISPĂRUT DE LA CONDUCEREA ȚĂRII PE CARE AȚI UMILIT-O, JEFUIT-O ȘI BATJOCORIT-O CUM ȘI ORI DE CÂTE ORI AȚI VRUT.  AJUNGE!!!

ȘI, CĂ VENI VORBA, „LUAȚI DE LA NOI”: http://www.youtube.com/watch?v=zJ_pw1iqISA

