P.S.: Ei, nu poate fi chiar NO COMMENT…  Ideea e că Godot n-a apărut decât pe seară, în celebra bluză albastră și cu Loganul pe care – de nervi – l-a mai și julit la ieșirea de la sediul PDL. Ca niște buni vecini ce suntem, vom încerca să fim de față la discursul „Regelui”, după anunțarea rezultatelor de la orele 23. Sper să vă pot oferi poze de la fața locului, în jur de miezul nopții, căci discursul îl veți auzi cu siguranță pe posturile TV. Stați pe-aproape!

PARTEA A II-A

P.S. : Nu disperați! Mai avem pe unul care s-a culcat președinte, cu șampanie cu tot, ca să afle a doua zi că era un loser. Cine credeți că s-ar putea să sufere același tratament? Ghici, ghicitoarea mea… În ceea ce mă privește, mă bucur de un singur lucru: a dispărut din cartier mirosul de javră (să mă ierte câinii, căci n-am nimic cu ei, mai ales cu maidanezii, care – se știe – sunt mult mai deștepți și mai inventivi decât exemplarele de rasă!). Restul rămâne de văzut în zilele următoare…

În ceea ce privește analiza mea asupra evenimentelor, cu toate consecințele viitoare, prefer s-o las pe mâine, după anunțarea rezultatelor oficiale…

Pentru toți cei care au stat acasă, am totuși o singură urare: SĂ „TRĂIȚI” BINE, ÎN STILUL BĂSESCU! Adică, de-acum înainte, asta înseamnă că puteți muri liniștiți… Căci, nu-i așa, „românii au ales!” Sub flacăra democrației și a corupției… personajele sinistre pe care vi le-am amintit  Amen!

P.S. 2: Am ascultat, în fine, și „discursul” final al ilustrului „scufundat”… Hitler și Stalin sunt niște mici copii  în materie de gogoși ideologice față de acest Antichrist pe care veți mai avea ocazia să-l ascultați de-acum încolo cel puțin doi ani (dacă nu mai mult, căci pentru el regulile jocului se pot schimba oricând, în timp ce restul nu pot s-o facă!). Țineți minte ce vă spun acum: peste doi ani și jumătate, când veți avea ocazia să vă dați seama care e adevărul, va fi prea târziu… Vom fi cu toții exemplul perfect pentru Brave New World-ul românesc! Atunci, vă veți dori să vă treziți – ca într-un steampunk de clasă – în România lui Nicolae Ceaușescu. Unde poate chiar v-ați putea dori să trăiți bine… nu ca pe vremea lui Băsescu!

Suntem în plin Kafka, în care cei care merg la vot – nu mai puțin de 8,39 MILIOANE de români și care votează în proporție de 88,20% ÎMPOTRIVĂ, sunt un căcat pentru Marinarul Securist care și-a proclamat deja victoria, asemenea unui satrap pe care-l doare în cur de tot poporul român. Iar Marea Speranță Albă a municipiului București „domnul” NICUȘOR DAN, susținut de o mare parte a colegilor mei sefiști, și-a demonstrat din plin duplicitatea în această seară la România TV, unde a demonstrat fără nici o jenă acum că a fost o slugă a PDL-ului menită să-l submineze (poate, poate) pe SORIN OPRESCU – principalul adversar sau pretendent al titlului de președinte al României în următorul mandat.

În plus, v-aduceți aminte de personajele sinistre pe care le-am amintit în niște articole anterioare? Ei bine astăzi, pentru amatorii de istorie, puteți afla de ce-a murit celebrul partid PNȚCD. Călăul pincipal se numește AURELIAN PAVELESCU, ins pe care-l puteți zări la TV ( în seara referendumului) pupându-l în cur – și din față, și din spate – pe celebrul Popeye Marinarul Suspendat. Este prototipul perfect al lui Iago, al trădătorului, al informatorului, al delatorului… Ți-e greață numai cât îl vezi! Și când te gândești că seniorii PNȚCD au avut încredere în el… Ptiu, drace!

Oricum, nu uitați:

Cum vi se pare, doamnelor și domnilor care ați stat acasă? Vă face plăcere să fiți asimilați cu suporterii Scufundatului? Credeți că lupul își va schimba năravul (părul poate, fiindcă e căldură mare, motanul meu e dovada vie a acestui lucru)? Cum am mai spus, pentru toți suporterii lui Băsescu, vă doresc un singur lucru: SĂ TRĂIȚI BINE PÂNĂ LA SFÂRȘITUL VIEȚILOR VOASTRE, CA SĂ APUCAȚI SĂ VEDEȚI CUM ESTE! ȘI SĂ NU VĂ PLÂNGEȚI DUP-AIA… Oricum, la ce v-ar folosi?  Și nu uitați dedicația pentru cel mai iubit dintre marinari:

http://www.youtube.com/watch?v=zJ_pw1iqISA

