ZIUA A PATRA, ZIUA A CINCEA

4.-5. Știu că am promis că voi reveni cu urmare și poze a doua zi după prima parte a articolului, dar, dacă tot trăim într-o țară unde toată lumea promite și nimeni nu face – exemplul cel mai strălucit fiind Primul Suspendat al țării -, am spus că aș putea să-mi promovez  propria muncă, în dauna cailor verzi pe pereți ai altora. Și totuși…

Revenind la problemele noastre, în primele două zile de vecinătate cu președintele-marinar haosul din zonă a fost unul infernal. „Huo, Băsescu!”, „Sus, Băsescu!” s-au succedat într-un ritm susținut, dubițele cu farfurie ale diferitelor posturi de televiziune au stat înghesuite una lângă alta precum sardelele într-o cutie, poliția și jandarmii au venit grămadă ca și cum „primul om” al țării s-ar fi aflat într-o țară străină, iar acoliții cotrocenistului-șef – într-o totală lipsă de respect și de bun simț – și-au așezat  cavourile 4×4 pe roți pe locurile obișnuite de parcare ale oamenilor din zonă, transformând totul într-un haloimăs general, sub ochii autorităților devenite câini de pază ai Suspendatului.

Mai jos, câteva poze edificatoare:

Dacă vă uitați cu atenție la ultimele trei poze de mai sus, veți observa că vecine cu sediul Suspendatului se află sediul a două firme: o grădiniță privată și un bar – chiar așa, un simplu bar, frecventat de tinerii din zonă. Ambele sunt închise începând cu data de 10 iulie 2012. Întrebarea e: pe banii cui? Pe ai patronilor? Ar fi culmea, dar poți să știi? Oricum, pozele pe care le vedeți sunt realizate de-a lungul mai multor zile, așa că nu căutați o legătură logică în succesiunea lor. Asta ca să nu spuneți c-am mințit poporul cu televizorul… În privința SUV-urilor, acestea s-au aflat în special pe străzile adiacente, căci ar fi îndrăznit cineva să se ia de „Loganul” lui Zeus? Dacă vreți totuși – și cu orice preț – să aveți dovezi palpabile despre existența și abuzurile lor, vi le vom furniza mai târziu, căci – nu-i așa? – de când fuge câinele din fața măcelăriei ?!?

Cât despre lozinci, mie mi-au plăcut următoarele, scandate de un grup de protestatari veniți din Piața Universității: „Marș afară, javră ordinară!” și „Traiane, nu uita,/ Rahova e nava ta!”. Acuma, eu ce să spun? În privința primei lozinci sunt de-a dreptul indignat, pentru că este un afront direct și nedrept la adresa celui mai bun prieten patruped al omului. În privința celei de-a doua, am văzut și eu nava cu pricina, în poză cel puțin, pentru că tare mi-e teamă că se numără și ea în rândurile flotei-fantomă a României, dispărută ca prin neant la începutul anilor ’90 – vinovat fiind, zice-se, cine credeți? O fi, n-o fi așa, o fi pură intoxicare din partea dușmanilor regimului, rămâne să vedem…

ZIUA A ȘASEA

6.  Căldură infernală, dar cu asta – deocamdată – m-am obișnuit… Cu discursurile însă, nu. Cel puțin în regim live audio. Nici nu mai e nevoie să mă uit la televizor, căci știu deja despre ce este vorba. Dacă stau în bucătărie, de unde pot vedea fereastra secretă a reședinței Suspendatului, unde lumina – fie ziuă, fie noapte – este mereu aprinsă, aud foarte clar discursurile respectivului, pentru că amplificarea este foarte țapănă. Iaca o poză cu fereastra secretă:

Pe de altă parte, la televizor fantasmagoriile continuă. Cum am mai spus și cu alte ocazii, am 47 de ani de science fiction în spate, dar ficțiuni mai gogonate ca acum n-am auzit sau citit niciodată. De fapt, termenul corect ar fi „prostești”. Și pentru că n-am să stau în clipa asta să fac o cronologie orară a ceea ce aud sau văd, de-acum înainte am să vă relatez doar ceea ce m-a șocat cel mai tare de-a lungul acestor zile, indiferent de ordinea cronologică a evenimentelor.

Până atunci vă doresc – ca pe vremuri, nu-i așa? – SĂ TRĂIȚI BINE !!! Dacă puteți…

P.S.: Vorba unei vecine foarte vighilente: „Ai observat că de când o fost atacat pisicologic Șefu’ și-o fugit la Cluj, luminița aia de la mansardă stă mereu stinsă?” „Taci, bre, nu vorbi prostii!”, i-am spus eu cam nepoliticos. Acum îmi pare rău. Avea dreptate…

(Va urma)

