Astăzi, 2 iulie 2012, la orele 17:44, am înregistrat pe blog vizita cu numărul 68.000!!! Prilej de bucurie și de aducere aminte, prilej pentru a le mulțumi tuturor celor care pe parcursul a aproape 19 luni, de când există blogul Moshulsf , au contribuit la menținerea și perpetuarea acestuia prin colaborări directe, comentarii sau doar simple vizite tăcute, „de informare”…  Am încercat ca – păstrând orientarea preponderentă către ficțiunea speculativă, în toate formele sale de exprimare (literatură, film, artă plastică, jocuri) – să abordez și alte subiecte, având în principal legătură cu viața de zi cu zi, în așa fel încât oricine să aibă ceva interesant de citit. Nu știu cât de tare mi-a reușit acest lucru, dar. oricum ar fi, eu VĂ MULȚUMESC, PRIETENI! Voi continua acest blog și sper că veți aprecia la fel de mult și materialele ce vor veni. Până atunci, vă ofer două poze în exclusivitate cu adevăratul Mosh SF, pe care le puteți cita când și cum vreți voi. Salut!

„Uite-așa o mână avea, / Și-uite-așa o răsucea…” Ups! Am făcut întindere!

Moshul SF rostind rugăciunea sefistului: „Dă-ne Doamne, cît mai multe ABAȚII însoțite de beții. Amen!”

