De mai multe zile, SF-ul românesc este bântuit de o dihonie fără precedent, deși n-ar fi prima dată când dinții, ghearele, colții, șpițurile bine aplicate și scuipăturile virtuale sunt folosite pentru rezolvarea problemelor mai importante, în buna tradiție levanto-bizantino-românească (era să zic valahă, dar n-am vrut să nedreptățesc restul provinciilor, care în ultima vreme s-au dovedit a fi la fel de vinovate!). Una peste alta, cum valul crescut de indignare față de măgăriile unora a depășit gardul fermei grijuliu construit de mine pentru a mă ține la adăpost de porcăriile de zi cu zi, și cum unii au strigat cu disperare că trebuie luată atitudine acum și-aici, că altfel dăm cu toții în primire și habar n-avem de ce, m-am gândit să-mi spun și eu părerea despre evenimentele în curs, așa cum mă pricep (sau nu!).

M-am gândit s-o fac sub forma unei cronici ilustrate, mai apropiate de fabulă și de satiră decât de filmul documentar. Pentru cei lipsiți de simțul umorului, încercarea mea este din start inutilă. Pentru ceilalți… om trăi și-om vedea! Să începem cu


1.- PROLOG:

PROLOG: SF-ul românesc și ”ghetto-ul” lui


2.- CUPRINS:

Juniorii SF către Seniorii SF: ”I Have A Dream...” (Martin Luther King)

Est contra Vest în SF-ul românesc

Fanul SF născut după 1990

Cornel Secu: ”Poftă bună, dimineața, la prânz și seara!”

Clubul Helion, între necesitate și dorință

Cenaclul ”H.G.Wells”, așteptând la cotitură

Pîrligrasul cel însorit, cu ”Victor Anestin” rebranduit

Seresefefeii, ușor nedumeriți de ce cu ROMCON-ul fură țepuiți

Millenniumiștii de oțel

Quasar Iași, redivivus taman când ”trebuitus”

ROMCON 2012 (versiunea Helion): Și cum vă spuneam, dragi copii, notați cu atenție nominalizările pentru Eurocon...

ROMCON 2012 (versiunea SRSFF): Dragi prieteni, am pus osul din greu pentru ca aceste nominalizări...

Cititorul român de SF, ca-n Caragiale: Cetățeni, alegători, public... plus fluturi?

Moshul SF, fața în față cu reacțiunea

Ce-și dorește, de fapt, fandomul românesc, în loc să iasă cu bătaie (dacă se poate, dacă nu...!)


3.- ÎNCHEIEREE:

ÎNCHEIERE: Nu mor caii, când vor câinii! (Nu cumva au greșit ăștia poza?)


4.- MORALA:

MORALA: Oricât de tare te crezi, întotdeauna se va ivi unul mai flămând decât tine!


Cam atât pentru astăzi… Înjurăturile, masa și dansul au loc pe blog, dar și la adresa de pe facebook. Enjoy!!!

MOSHUL SF

