Astăzi, în jurul orelor 11:00, am înregistrat pe ”MoshulSF”  vizita cu numărul 50.000. Cum spuneam și altă dată, având în vedere vârsta de nici 15 luni a blogului, precum și caracterul său mai puțin obișnuit (care-i oferă calitățile unei reviste mai curând decât pe acelea ale unui jurnal personal online!), eu sunt foarte mulțumit de ceea ce-am reușit până acum. Chiar dacă n-am fost întotdeauna silitor, prompt sau punctual la întâlnirea cu voi, dragi prieteni, am încercat să vă ofer de fiecare dată suficiente motive care să vă facă să rămâneți alături de mine, fără senzația că ați pierdut timpul. Dacă obiectivul a fost atins ori nu, doar voi puteți spune…

În ceea ce mă privește, vă mulțumesc din inimă pentru atenția pe care mi-ați acordat-o în această perioadă și vă promit că am să fac tot ce-mi stă în putință ca pe viitor să vă ofer lucruri și mai interesante – în așa fel încât blogul ”MoshulSF” să devină un prieten de nădejde al fiecăruia dintre voi… Altminteri, vă doresc o viață lungă și liniștită, plină de bucurii !

