Cele câteva ore s-au transformat în mai multe, lucru pentru care îmi cer scuze, dar am vrut ca totul să fie făcut „by the book”, după o expresie consacrată în filme. Am scanat coperte, le-am prelucrat, am vorbit la telefon cu cei implicaţi (chiar mai multe ore, până am obţinut toate informaţiile necesare!), aşa că acum sunt gata să vă spun ce se va întâmpla în următoarele două zile la superbul nostru târg de carte Gaudeamus…

După prezentarea oficială, dar înaintea a ceea ce se va întâmpla sâmbătă şi duminică, haideţi să vedem ce-a surprins Băbutza SF în periplul ei prin Târg din ziua de joi. Poze de la diverse standuri, dar şi de la prietenii de la Millennium Books, cărora – din nefericire – nu le-am putut oferi ocazia de a aduce la Târg şi ultimul volum din ciclul „Războiul bătrânilor”, Zoe’s Tale. Volum a cărui versiune românescă va fi totuşi gata până la sfârşitul acestui an, aşa că cel mai probabil  în ianuarie (sau februarie, după cum va decide editorul)  îl veţi putea avea în biblioteca personală. Aşa cum veţi mai avea ocazia să citiţi – destul de curând, cred eu – una dintre lucrările fundamentale ale  science fiction-ului din ultimii ani, operă la care echipa Băbutza & Moshul SF a trudit din greu pe parcursul întregului an 2011. Amănunte, la timpul potrivit. Adică, foarte curând…

Dar vorbeam despre fotografii… Iată-le:

Cam aşa s-a văzut Târgul joi, din punctul de vedere al echipei blogului Moshul SF.

Mă opresc aici şi trec imediat la capitolul următor, pe care vă invit să-l citiţi în postarea ce va să vină. Până atunci, succes la cumpărături la Gaudeamus 2011!

