Ion Hobana - într-un interviu pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - într-un interviu pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana (© foto - Mihai Barbu, Mediafax)

Ion Hobana - citat dintr-un interviu acordat RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - dintr-un interviu acordat pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - interviu pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - interviu pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - într-un interviu acordat pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - interviu pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana - citat din interviul pentru RomaniaSF Online (2005)

Ion Hobana la ultima sa apariție publică, la Centrul cultural Jean-Louis Calderon, pe 30.04.2010. O favoare făcută mie, personal, pe care n-am s-o uit niciodată...

Ion Hobana - citat din interviul pentru RomaniaSF Online (2005)

Un vis de-o viață. Cartea pentru care un om a învins - măcar pentru o vreme - moartea... Odihnească-se în pace!

P.S.:  Acesta este (încă este!) prietenul meu, ION HOBANA. Nu cel din necrologul de ieri, preluat papagalicește și editat în fel și chip de câteva zeci de agenții de presă, publicații on-line sau bloguri de toate soiurile. Un om de o mare valoare umană, intelectuală și morală a trecut în neființă și majoritatea mediilor de informare și a liderilor de opinie s-a mulțumit să dea „ copy/paste” unui text alcătuit până la urmă tot de familia celui decedat! Au fost și excepții, care cu adevărat mi-au mai luminat ziua: Cristian Tudor Popescu, Dănuț Ungureanu, Marian Truță și Michael Haulică. Și nu pot în final să nu-i mulțumesc bunului meu prieten Mugur Cornilă, autorul interviului de pe RomaniaSF Online, cu al cărui ajutor am putut creiona – fie măcar și parțial – un portret adevărat al maestrului…

Peste câteva zile, serialul meu despre prietenul care nu mai este va continua… Veți vedea cum, începând de săptămâna viitoare. Până atunci, Dumnezeu să-i aibă în grija sa pe cei merituoși! Amin!

