A început noul an, sper eu cu bine pentru toată lumea. Dar cum spiritul sărbătorilor continuă – cel puțin până la sfârșitul acestei săptămâni, dacă nu și mai mult –  puțină veselie nu cred că strică nimănui. De aceea, m-am gândit să vă arăt și vouă cele mai haioase fotografii pe care le-am întâlnit/văzut/primit în 2010. Nu de alta, dar ca să facem mai ușoară tranziția spre existența noastră gri, cea de zi cu zi. Vizionare plăcută, iar pentru comentarii puneți mânuța mouse-ului pe poze!

Să rămânem cu acest ultim îndemn, din poza de mai sus. E nevoie…

Mulțumesc celor care m-au ajutat să pun laolaltă aceste mici pilde de umor (uneori involuntar, dar nu mai puțin delicios!): site-urilor www.axn.ro și leenks.com, precum și prietenilor Teodora Pârvu și Mircea Nanu-Muntean. Să nu-i uităm însă nici pe autorii fotografiilor – pentru mine necunoscuți – cărora le transmit întreaga mea gratitudine pentru faptul că m-au învățat să văd ce se poate întâmpla într-o nanosecundă din viață…  Bye!

Later edit: Ba uite că mă înșel… Pe unul dintre fotografi îl știm – e vorba de Cristina Ghidoveanu (adică nevastă-mea! vă dați seama ce-o să-mi facă?) Ei îi aparțin pozele cu numerele 9, 14 și 17.  S-o felicităm!!!

