Cum spuneam într-un comentariu la postarea anterioară, un șir de coincidențe nefericite a făcut ca în luna decembrie să rămân… fără „obiectul muncii”. Întâi și-ntâi, emisiunea din 25 cade în ziua de Crăciun. Și cum această zi este ea însăși de domeniul science fiction-ului în România – ba chiar de multă vreme încoace -, probabil că nu s-a mai dorit o emisiune suplimentară. Mă rog, pot înțelege la nevoie… Deși am lucrat destui ani în zile de sărbătoare, uneori chiar și în ziua de Anul Nou, ca atare n-ar fi fost un capăt de țară s-o fac și acum. În fine…

Apoi însă un telefon primit de la birou m-a informat că și emisiunea din 11 decembrie a fost anulată, motivul fiind difuzarea în ziua respectivă, pe Postul de radio România Cultural, a unui maraton de muzică din filme. Ce era să zic? Nimic, eu fiind de felul meu un soldat disciplinat, care știe să respecte ordinele. Așa s-a făcut că mi s-a suplimentat cu o lună concediul de odihnă pe 2011, care trebuia să înceapă din data de 3 ianuarie, anul viitor! Vorba vine, pentru că în felul ăsta voi avea mai mult timp pentru pregătirea logistică a edițiilor din prima parte a anului ce urmează. Tot e bine… Decât să stau acasă și să nu fac nimic, mai bine mă agit puțin, că tot aveam recomandare de la doctor să fac așa ceva.

Ne reîntâlnim așadar pe 8 ianuarie 2011, când voi acorda și premiile anuale pentru cei mai fideli 4 ascultători din 2010 , premii constând din pachete cu cărți oferite de editurile Millenium Books, Alexandria, Leda și – presupun eu – Nemira (aici mai avem de negociat, dar cred că totul se va rezolva în cele din urmă). Până atunci nu-mi rămâne decât să vă urez sărbători fericite și… la mulți ani!

